خانه پیشنهاد اسپرتان حرکات ورزشی سری ۲ | #۸

حرکات ورزشی سری ۲ | #۸

حرکات ورزشی ، حرکات کششی

این مطلب شامل پنج حرکت کششی برای سرد کردن بدن، بعد از انجام حرکات ورزشی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

این بخش شامل ۲ حرکت ورزشی به نام های  wide hamsting  |Quad Stretch

  • هر کدام از حرکت ورزشی را در مدت زمان ۲۰ ثانیه با سرعت آرام انجام دهید.

 

این بخش از حرکات کششی شامل ۳ حرکت ورزشی Calf stretch | Down ward dog |Cobra

  • هرکدام از حرکت ورزشی را در مدت زمان ۲۰ ثانیه با سرعت آرام انجام دهید.

 

 


توصیه به مبتدیان برای انجام حرکات ورزشی :

مبتدیان دقت داشته باشند که در روزهای اول انجام ورزش ، توقعی برای انجام حرکات ورزشی مانند ورزشکاری که در فیلم حرکات را انجام می دهد، نیست . در هفته اول سعی نمایید حرکات را تا جایی که بدن تان اجازه میدهد انجام و به بدن خود فشار بیش از حد وارد نکنید . به این نکته توجه نمایید که این ورزشکار سالها در حال تمرین این نوع حرکات هستند.

گردآروی : واحد ورزش اسپرتان

بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط
بارگذاری بیشتر توسط سردبیر ورزشی
بارگذاری بیشتر در پیشنهاد اسپرتان

2 نظرات

  1. ناشناس

    2دسامبر,2018 در 00:38

    بخش حرکات ورزشی تون خیلی خوبه و حرکات و نرمنش های خوبی رو قرار دادید فقط ۳ تا مطلب داشتم :
    ۱٫ نرمش ها و حرکات ورزشی برای مبتدیان هم قرار بدید
    ۲٫ تنوعش رو هم بیشتر کنید .
    برای زنان باردار هم حرکات ورزشی قرار بدید
    ممنون از تمام اسپرتانی ها

    پاسخ

    • اسپرتان

      2دسامبر,2018 در 10:13

      سپاس از حسن نظر و نقد سازندتون . خوشحالیم که این بخش تونسته شما و خیلی های دیگه رو جذب کنه و سازنده باشه. حتما نکاتی که فرمودید رو در برنامه های توسعه ای خواهیم داشت .

      پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

۷ نوع گره کوهنوردی که نیاز است بدانید

در این ویدیو شمارا با انواع گره کوهنوردی آشنا خواهیم کرد. شما با ۷ نوع گره پر کاربردی که د…